Για να παραπέμψετε στο παρόν τεκμήριο παρακαλούμε χρησιμοποιήστε τα παρακάτω αναγνωριστικά: http://hdl.handle.net/20.500.12036/1360
Εξειδίκευση τύπου : Άλλο
Τίτλος: Developing a marketing strategy for quality (V.Q.P.R.D.) Greek wines
Δημιουργός: Πετρώφ, Ιωάννης
Τζωρτζάκης, Κωνσταντίνος Μ.
Συντελεστής: Εκδότης: Κέντρο Προγραμματισμού και Οικονομικών Ερευνών (ΚΕΠΕ)
Χρονολογία: 1973
Έκταση : vi, 90 p. tables
Θέμα: Οίνοι και οινοποιία
Wine and wine making
Γλώσσα: Αγγλικά
Άδεια χρήσης: Αναφορά Όχι Παράγωγα Έργα Μη Εμπορική Χρήση
Διάθεση ψηφιακού τεκμηρίου: Δεν διατίθεται
Εμφανίζεται στις Ομάδες Τεκμηρίων:Άλλες εκδόσεις

Ψηφιακά Αρχεία
Δεν υπάρχουν ψηφιακά αρχεία για αυτό το τεκμήριο